SEO voor telemarketing bedrijven

SEO for Telemarketing Companies

Als B2B telemarketingbureau leveren wij topprestaties om maximaal rendement te behalen
op het beoogde doel. Dit vereist niet alleen specifieke vaardigheden en inzicht, maar ook veel
doorzettingsvermogen.

Toen CEO Barry van den Berg van Binnen ons voor het eerst belde, wilde hij de hoeveelheid verkeer naar de website vergroten. Vervolgens wilde hij weten wie zijn website bezocht om zijn websitebezoekers te kunnen benaderen door middel van telemarketing. Na het bereiken van nummer 1 posities in Google was zijn wens om potentiële klanten die zijn website bezochten om te zetten in leads. De website leed op dat moment aan een gebrek aan navigatie en het gebrek aan inhoud gaf geen reden om terug te komen na het eerste bezoek. De niet-geoptimaliseerde structuur resulteerde in een gebrek aan conversies en een slechte zichtbaarheid in zoekmachines. Potentiële inkomsten gingen elke dag verloren.

Client quote:

Analytics

10k

SITE SESSIONS

115k

PAGE VIEWS

4.4

PAGES/SESSION

230%

NEW SESSIONS

Frequently asked questions

Because every year brings fresh developments to the SEO industry that causes skeptics to once again wonder if SEO is dead or not.

The Internet has gone through several iterations over the past 30 years, and while SEO tactics have certainly changed, as long as search engines exist, ranking in them will be important.

An active market, in investing and finance, is one with lots of trading and a small bid-ask spread. A small bid-ask spread means a small difference between the sale and purchase price of shares etc.

The ‘heavy volume’ may refer to the market as a whole, a sector, or a particular stock, i.e. markets for securities with heavy trading volumes.