Onze SEO cases zijn het resultaat van verschillende technieken
De SEO cases die je op deze pagina vindt, zijn het resultaat van verschillende SEO technieken. Voor iedere SEO case bedenken we een aanpak op maat. Zo gaan we bijvoorbeeld voor iedere klant na welke zoekwoorden interessant zijn. Op welke zoekwoorden we het best kunnen scoren is afhankelijk van de producten/diensten, maar ook van het budget. Met een lager budget kunnen we er bijvoorbeeld voor kiezen om ons voornamelijk te richten op zoekwoorden die relatief eenvoudig te veroveren zijn. Als het budget groter is, kunnen we de focus ook op meer concurrerende zoekwoorden leggen.
On-page optimalisatie
In veel SEO cases is het belangrijk om de website on-page te optimaliseren. Er zijn veel technische factoren die de ranking van een website of webshop kunnen beïnvloeden. Door de website technisch te verbeteren, zal de website al beter kunnen ranken. Daarnaast is ook goede content zeer belangrijk. Wij kunnen de huidige content verbeteren en kunnen additionele content toevoegen. Bij onze SEO cases houden we er altijd rekening mee dat de content ook interessant moet zijn om te lezen. Voegen we, in overleg met de klant, content toe aan de website, dan voegt de content dus ook echt iets toe voor de bezoeker. Dit is niet alleen goed voor de Google Ranking, maar ook voor het conversieratio.